söndag 26 april 2009

Tårta nummer 34, 090426





Äntligen har det blivit en tårta. Efter en höst och vinter fylld med diverse sjukdomar, brutna ben och dessvärre några avbokningar (pga det tidigare skrivna), så har jag äntligen gjort en tårta.
Det är en tårta som är gjord i alla hast pga tidsbrist men min dotter verkade inte bry sig. Det är nämligen till hennes 3-årskalas.
Ljusa bottnar
Hazel & Coconut
Marshmallow Fluff & Nutella
Spacklad med grädde
Täckt med sugarpaste
Dekorationer i modellingpaste

5 kommentarer:

Smulan sa...

Jamen jippi!! Den var hur fin som helst. Vad kul att du tagit dig tid (om än bara en liten tid - vad jag förstod) att göra en tårta.

Anonym sa...

Å, vad roligt att äntligen få se en ny fin tårta igen... ( Helge i all ära- men jag började bli lite less på älg-kraken... )

Må så gott och ha en trevlig sommar...!!!
// Birgitta på fallet

Bloggägare sa...

Ja det känns jätteroligt faktiskt att ha gjort en tårta. Nu börjar tårtsuget göra sig påmint igen. Ni har ju en tårta innestående, jag har absolut inte glömt bort det. Säg bara till (dock inte före den 13:e juni, då är det bröllopstårtor som gäller).

Annika sa...

Men du!!! Sicket tårtproffs!!! Så snygga!! *stående ovationer*

Josefin sa...

Vad kul att det uppdateras lite här fortfarande!

Trots att tårtan var gjort i all hast, tyckte jag att den var riktigt fin!